Egy ruhaipari cég 2017 november közepén történt keltezéssel postai úton levelet kapott villamosenergia kereskedőjétől.
A kereskedő levelében az Üzletszabályzat 15.2 pontja értelmében az energiadíjat 2018. január 1-jétől kívánta megemelni szerződéses viszonyukban. Az új szerződés életbe lépésének elutasítása 45 napon belül, 30 napos felmondási idővel írásban történhet meg.
A cég közvetlen kapcsolattartót a kereskedőnél nem ismert, központi ügyfélszolgálati telefonszámon és email elérhetőségen keresztül volt lehetősége kommunikálni.
A cég vezetője azt kérte hogy a közreműködésem maradjon a háttérben a jelenlegi kereskedőjénél.
Előre jeleztem és végigkísértem a felmondás folyamatát, annak jogi és pénzügyi buktatóit, ajánlatokat érkeztettem számára és a legjobb ajánlat feltételeit érvényesítettük a hatályos szerződésének és az előírtaknak megfelelően jelenlegi kereskedője felé.
Az új szerződést a cégvezető a legkedvezőbb ajánlatadóval kötötte.
2018. január 1-től az új kereskedőnél vételez, nyomon követtem a régi és az új kereskedő közötti átadás-átvétel folyamatát.